Klacht Decathlon: Decathlon levert laat of niet en is slecht bereikbaar.

SateBroodje

Ik ben zeer teleurgesteld in Decathlon. Mijn bestelling was spontaan niet leverbaar, dit lieten jullie vrij laat weten via een mail. Hierbij kreeg ik een alternatief prodcut aangeboden, waarvan ik direct liet weten dat het prima is als deze omgeruild word. Na 2 dagen word ik gebeld, met de mededeling dat ik nog niet gereageerd heb en dat ze bijna mijn order cancelen. Vervolgens moet ik enorm lang in de wacht staan om een medewerker te spreken die het gaat regelen. Afgelopen donderdag krijg ik doodleuk de mail: “Het duurt allemaal wat langer, waarschijnlijk word je product morgen verzonden”… We zijn nu 4 dagen verder en nogsteeds geen fiets. Gisteren kwam er een pakket vanuit Decathlon, maar wat blijkt; alle accessoires maar geen fiets. Vervoerder bevestigd dat ze de fiets nooit hebben ontvangen. Daarnaast zijn ze slecht bereikbaar. Op mailtjes komt geen antwoord, op een whatsappje na 2 dagen pas. Telefonisch sta je lang, soms meer dan een uur, in de wacht. Ik zou graag willen zien dat er vaart achter komt, en op zn minst een excuus voor deze “shitshow”

Decathlon
    Hi D.W.A. Rooers,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Op dit moment is het erg druk waardoor het inderdaad kan voorkomen dat de levering van je bestelling langer op zich laat wachten, sorry! Ik zie in het systeem van Dynalogic dat de levering gister heeft plaats gevonden.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl
    SateBroodje
    Hallo.

Mijn bestelling is niet bezorgd, slechts de accessoires van de fiets, de fiets zelf is niet bezorgd. Contact met vervoerder leert dat deze ook niet bij hun is, dus vanuit jullie nooit aangeleverd.
    Decathlon
    Hi D.W.A. Rooers,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik zie dat er inmiddels een nieuwe order voor je is aangemaakt. In je account kun je de nieuwe zending volgen.

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Ook een klacht indienen over Decathlon?