Klacht Decathlon: niet nakomen van beloftes

Klachtnummer
# 371367
Gebruiker
soligschlager
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens de site kun je als sportpas houder onbeperkt ruilen ( zelfs zonder bon ) dit staat ook onder mijn aankopen, retour aanvragen. Raar als men dan van whatsapp zegt dat dit niet voor internetaankopen geld en de keer erop zegt dat het maar 2 jaar kan. Kortom misleiding op 2 manieren. Bij navraag waar deze uitzonderingen staan krijg ik geen antwoord.
Ik begrijp het van de ene kant maar het staat er wel zwart op wit.

De oplossing

Ik zou graag mijn loopband terug willen geven conform de voorwaarde waaronder ik gekocht heb. Een kleine afschrijving begrijp ik natuurlijk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Decathlon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Decathlon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen