Klacht Decathlon: Pakketje afgetekend door post. NL maar nooit ontvangen

Bihar97

Op 23 januari 2021 zou een pakketje door post NL afgeleverd zijn aan mijn deur.Post NL gesproken op maandag
25 januari zij zeide het pakketje wordt vandaag of morgen afgeleverd want we zien dat het afgetekend is maar niet afgeleverd is . Post NL vertelde mij dat het pakketje weer op de depot was beland en dat Decathlon een grote klant van hun is en dat zij dat weer met mij zouden oppakken.
Nou heb ik gewacht tot woensdag 27 januari. Maar geen pakketje ontvangen.

Inmiddels was ik op maandag 25-januari een klachten procedure gestart gestart bij Decathlon. Decathlon doet alsof hun neus bloed met een verhaal over onderzoek . mijn geld is inmiddels geïncasseerd bij het bedrijf . Ik heb een paar keer een mail gestuurd naar Decathlon en een van mijn laatste mails was dan hou het pakketje maar ik hoef het niet en stuur mijn geld maar terug .

Nou daar wordt door Decathlon niet over gesproken doen net als of hun neus bloed. Staat op hun site over herroepingsrecht.bla bla bla.

Heb ook aangegeven ik. Zal mijn beklaag ergens anders gaan doen werd heel coulant/nonchalant op gereageerd .

Ik heb wel net als iedereen weleens vaker problemen gehad met bedrijven over zendingen . Maar de afzenders kwamen met een degelijke oplossing en geen Hyena praktijken.

Je zou dit ook nooit verwachten van zo een grote bedrijf . De meesten grote bedrijven komen meestal wel met een degelijke oplossing.

Mensen echt waar .bestel hier ook niks en dan ook echt niks bij dit bedrijf.

Mijn geld terug storten en dat Decathlon zich als een grote degelijke bedrijf gedraagt tegenover hun klanten.

Decathlon
    Hi N. Djorai,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik heb in ons systeem geek contact moment gevonden op jouw gegevens. Kun je ons je bestelnummer toesturen in een e-mail of whatsapp? Dan kijken we even voor je wat er precies aan de hand is en wellicht kunnen we een oplossing bieden.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Bihar97
Ik heb meerdere mails gestuurd naar dit bedrijf voordat ik mijn beklaag hier deed . Het gaat om de volgende bestelling met ordernummer: nl942346936

Ook een klacht indienen over Decathlon?