Opgelost door Decathlon: Retour nog niet opgelost

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 511814
Gebruiker
Marina Hoogedoorn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Retour na 4 weken nog niet opgelost.
Op 17 December zijn mijn retouren daar al aangemeld, vorige week toch maar eens contact opgenomen met de vraag hoe het nu precies zit. Antwoord ICT fout, terugbetaling was niet goed doorgezet. Afgelopen maandag weer (telefonisch) contact opgenomen, het zelfde antwoord wordt zo snel mogelijk opgelost, nu inmiddels weer enkele dagen verder... Ineens niet meer telefonisch bereikbaar, app is nog niet op gereageerd en het bedrag ik retour zou moeten ontvangen is er ook nog steeds niet.

De oplossing

Mijn terugbetaling doorzetten

1 reactie

  1. Auteur
    Decathlon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi M.J.W. Hoogedoorn,

    Bedankt voor je review!

    Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik zie inderdaad dat mijn collega jouw betaling heeft doorgezet naar de financiële afdeling en dat deze de betaling binnen uiterlijk 14 dagen overmaakt.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

    Nog een fijne dag gewenst!


    Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marina Hoogedoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ga hier maar geen comment op geven maar ik ben alles behalve tevreden over de afwikkeling hiervan. Dit houdt in dat ik in totaal 6 weken (dat hoop ik dan maar) ipv 2 weken in totaal kan gaan zitten wachten op mijn geld.!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Decathlon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen