Opgelost door Decathlon: Retour nog niet opgelost

sad Opgelost
Marina Hoogedoorn

Retour na 4 weken nog niet opgelost.
Op 17 December zijn mijn retouren daar al aangemeld, vorige week toch maar eens contact opgenomen met de vraag hoe het nu precies zit. Antwoord ICT fout, terugbetaling was niet goed doorgezet. Afgelopen maandag weer (telefonisch) contact opgenomen, het zelfde antwoord wordt zo snel mogelijk opgelost, nu inmiddels weer enkele dagen verder... Ineens niet meer telefonisch bereikbaar, app is nog niet op gereageerd en het bedrag ik retour zou moeten ontvangen is er ook nog steeds niet.

Mijn terugbetaling doorzetten

Decathlon
    Hi M.J.W. Hoogedoorn,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik zie inderdaad dat mijn collega jouw betaling heeft doorgezet naar de financiële afdeling en dat deze de betaling binnen uiterlijk 14 dagen overmaakt.
    We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Marina Hoogedoorn
Ik ga hier maar geen comment op geven maar ik ben alles behalve tevreden over de afwikkeling hiervan. Dit houdt in dat ik in totaal 6 weken (dat hoop ik dan maar) ipv 2 weken in totaal kan gaan zitten wachten op mijn geld.!

Ook een klacht indienen over Decathlon?