Klacht Decathlon: Slechte bezorging

Klachtnummer
# 531251
Gebruiker
Crosstrainer 9?
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag stond koerier met mijn bestelling aan de deur. Ik was nog niet thuis. Wist niet dat ze vandaag kwamen bezorgen. Geen bericht van gehad. Na veel bellen en mailen wordt er dood leuk gezegd de volgende werkdag wordt er bezorgd. Dus daar moet je de hele dag voor thuis blijven, want ze kunnen niet aangeven hoe Laat ze bij je zijn. Maar ik werk overdag en kan daar geen vrij voor opnemen. Dus dan heb je een probleem wordt er gezegd. Dit kan echt niet.

De oplossing

Graag contact met mij opnemen over bezorging in avond uren

1 reactie

  1. Auteur
    Decathlon
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi J.W.M. Bok,

    Bedankt voor je review!

    Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Op dit moment is de planning van DYnalogic inderdaad zeer ruim maar wanneer je contact opneemt met Dynalogic kun je het tijdvenster in overleg aanpassen naar een tijdstip wat beter uitkomt.

    Nog een fijne dag gewenst!


    Met sportieve groet,
    Sascha
    Klachtafdeling Decathlon.nl

Ook een klacht indienen over Decathlon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen