Klacht Decentrale Selectie Geneeskunde Training: klacht om niet terugbetalen bedrag voor de reservering training decentrale geneeskunde in Utrecht

Schagen van Leeuwen

Het gaat om een reservering die ik maakte voor de cursus Decentrale selectie in maart voor het Erasmus MC. De afspraak was namelijk dat ik het bedrag van 139€ terug zou krijgen, als mijn zoon niet geselecteerd zou worden voor de opleiding geneeskunde aan het EMC.

Na verschillende appjes, mails etc is het nog steeds onduidelijk waarom het zo lang duurt dat het bedrag wordt teruggestort. Ik ben verbaasd dat ik geen antwoord meer krijg op mijn mails. Ik heb contact gehad met een medewerker van DSGT maar ook van haar heb ik niets meer vernomen.

Ik wil dat het bedrijf het bedrag terugbetaalt van een cursus waaraan niet is deelgenomen, ondanks beloftes dat het wel terugbetaald wordt.

Wij vinden dat Decentrale Selectie Geneeskunde Training hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Schagen van Leeuwen
Helaas heeft de Decentrale Selectie Geneeskunde Training niet gereageerd op mijn verzoek het betaalde bedrag terug te geven voor de reservering van de cursus. Ik hoop van harte dat ik een reactie krijg op mijn verzoek.

Ook een klacht indienen over Decentrale Selectie Geneeskunde Training?