Klacht Deco Home Siero: Verf verkeerd gemengd

Alex

Ik heb op zaterdag 20 sept. een blik Sigma S2U 9130 (beige) gekocht bij Deco Home Siero in Maarssen. Ik had het oude blik meegebracht zoals ook door Siero wordt geadviseerd. Dhr. Siero heeft voor mij de verf gemengd.
Zondag wilde ik mijn trap gaan schilderen. Toen ik het blik openmaakte, bleek de verf niet beige maar lichtgrijs. Omdat ik die dag gereserveerd had voor deze klus (hele dag vrij, kinderen weg, traptreden eraf geschroefd) ben ik toch gaan schilderen, in de hoop dat het verschil zou meevallen als de verf droog was. Dit bleek niet het geval.
Maandag 22 sept. ben ik teruggegaan naar de winkel, waar ik werd geholpen door een collega van dhr. Siero. Zij erkende dat het mengen fout gegaan was en wilde de verf opsturen naar Sigma. Zij vond dat ik in ieder geval recht had op een halve liter van de goede kleur, maar wilde eerst de reactie van Sigma afwachten.
Woensdag 1 okt. ben ik teruggegaan naar de heer Siero. Hij erkende de fout en bood mij 20% korting op een volgend blik.

Ik vind dat ik recht heb op een heel blik verf:
1. Mijn trap is nu een kleur, die ik niet zelf gekozen heb. Dat een pompje in de mengmachine kapot was, is niet mijn schuld.
2. Ik ben twee keer zo lang bezig geweest met het schilderen van mijn trap, omdat ik o.a. ook de onderkanten van de traptreden heb moeten schilderen.
3. Het restant verf zou, als het de goede kleur zou zijn, te gebruiken zijn voor mijn kozijnen. Nu kan dat niet.
4. Ik kon op zondagochtend geen contact opnemen met Siero, omdat zij zondag gesloten zijn.

Wij vinden dat Deco Home Siero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deco Home Siero?