Klacht Decokay: Afspraken niet nakomen naar de klant.

Klachtnummer
# 271780
Gebruiker
Sandra2008
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb lamellen en rails voor mijn woonkamer besteld bij Decokay Mirck in Cruquis.
Zij hebben een afspraak met mij gemaakt voor de afmeting. Vanwege de drukte bij Decokay wilde zij mijn afspraak verzetten en mijn bestelling daarna binnen een week na de meting en een gedeelte betaling bezorgen. Dit was een leugen. De fabrikant bleek 4 weken op vakantie te zijn. Daarna 2 x een nieuwe afspraak gemaakt. Deze zijn zij ook niet nagekomen. Nu is het 1 september 2017 en heb tot en met heden niets ontvangen. Heb al die tijd gewacht en steeds moet ik horen, dat de fabrikant het nog niet heeft geleverd. Ik vind dit vreselijk want er hangt een doek voor het raam met een stukje gordijn die stuk is.

De oplossing

Ik wil hiervoor gecompenseerd worden. Geen compensatie dan geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Decokay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Decokay?