Klacht Decokay: Gordijnen niet volgens afspraak geleverd

Klachtnummer
# 59993
Gebruiker
C.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw,

ik heb bij uw bedrijf gordijnen besteld met voering. De formulier werd ingevuld met de opmerking dat de gordijnen gevoerd moesten worden, dit werd ook op het formulier vermeld. e.e.a. werd berekend en de totale prijs kwam uit op 308,87 euro.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en de gordijnen zijn gemaakt.
Een paar weken later werd ik gebeld dat de bestelling klaar lag.
Op 02 mei 2014 heb ik de gordijnen opgehaald en betaald. Toen ik ze thuis uitpakte, bleek dat de voering niet aanwezig was.
Ik heb dan gelijk kontakt gezocht met uw bedrijf om een oplossing te zoeken.
De fout kon inderdaad hersteld worden maar het zou nog een extra ca. 150-160 euro kosten (stof en maakkosten).
Het ook niet meer dan redelijk om te veronderstellen dat de door u gemaakte aanbieding inclusief de voering was en dat ik daarom u verzoek om de gordijnen te leveren zonder extra kosten.

De oplossing

Graag verzoek ik de door u gemaakte fout te herstellen en de gordijnen te leveren, inclusief voering, zonder extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Decokay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Decokay?