Klacht Deconsumentenvoordeelclub.nl: steeds weer proberen na opzegging abonnement geld te innen

# 195052
simon

geachte consumentenvoordeelclub

sorry als het zo gegaan is maar
waarom moet er meteen gedreigd worden
u had ook even kunnen vragen waarom dit zo is gegaan, dan had ik het uit kunnen leggen
ik was mijn afschrijvingen aan het nakijken, toen mijn oog op de 20€ en de naam viel
dit was onbekend voor mij daarom had ik het teruggeboekt
nadat ik van u de ingebreke stelling had ontvangen [2 x sommatie kosten??, heb er trouwens maar 1 x ontvangen] ben ik gaan onderzoeken
het bleek dat dit de vroegere contributie van dce was
ik ben vanaf 2004 lid van dce en dat werd naar reknr 344416801 gestort tot 2012
en toen is het vervolgens vanaf 2013 [wat mij trouwens niet is opgevallen] en 2014 gestort op reknr 4388466
waarom is dit veranderd en de kvk is ook gewijzigd??
ik ben daarom genegen de 20€ voor dit jaar nog te betalen en het voor volgend jaar op te zeggen
al u het hiermee eens bent hoor ik het graag van u via de mail

factuurnummer: 8DCVmp023863
s feenstra
brokmui 58

dit was dan de oplossing... op 17-06-2014 kreeg ik deze mail.[ en de kosten heb ik toen netjes betaald

Geachte heer Feenstra,

Inmiddels heb ik antwoord en akkoord om uw abonnement stop te zetten voor 2015. De kosten die nu aan u berekend zijn dienen in zijn geheel voldaan te worden.
Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Odilia Walraven

Billink B.V.

nu probeerden ze 10-2016 20€ te innen via ing.
dit geblokeerd
nu met dreigen van "fiad creditmanagement" inmiddels 25€

Geachte mevrouw,Van: Discount Card Europe [mailto:info@deconsumentenvoordeelclub.nl]
Verzonden: vrijdag 11 november 2016 11:34
Aan: Fiad BV
Onderwerp: Re: FW: opzegbrief discount card europe

STAAT NU STOP MAAR HIEROVER NIET EERDER HIER EEN BERICHT GEHAD

Op 11-11-2016 om 11:11 schreef Fiad BV:

Gerrit,

Zie de reactie van onze opdrachtgever. Het lidmaatschap is nu (wel) stopgezet maar [teveel info stop daarom ]

Wij vinden dat Deconsumentenvoordeelclub.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deconsumentenvoordeelclub.nl?