Klacht Deconur Aannemer: Na aanbetalen verricht dit bedrijf geen werkzaamheden en complete aanbetaling krijg je niet terug.

# 519805
Gedupeerde

Onder druk aanbetaling moeten doen na 1 dag, zodat datum aanvang werkzaamheden werd vastgesteld en hij de bestellingen voor materiaal direct kon plaatsen. Bij naderen datum uitvoer begon een lijst van leugens:
- vanwege Corona geen enkele bestelling binnen. (Ben zelf op zoek gegaan en alles was leverbaar).
- wanneer je meneer belt, dan geeft hij aan dat hij niet kan praten, want zit op kantoor (heeft hij niet), of is bij z'n boekhouder (heeft hij niet).
- maand later 'garandeert' opnieuw aanvang werkzaamheden. Op de dag zelf geeft hij aan dat hij niet alle materialen heeft en dat hij naar Amsterdam en Den Haag moest om te kopen. Want het waren naar eigen zeggen 'speciale' materialen. Daar is hij natuurlijk de hele dag mee bezig is en is niet komen opdagen.
- heb meneer in gebreke gesteld en mijn geld terug geeist. Bij het terug moeten betalen komt ook een hele lijst aan leugens: voor terugbetalen moet eerst verklaring komen vanuit de 'boekhouder' voor z'n eigen bewijs, de 'boekhouder' heeft het verkeerde emailadres gebruikt (en dan stuurt meneer mn email terug met een letter extra). Dan zegt meneer dat geld is overgeboekt, maar pas over 3 werkdagen op de rekening staat. Kan geen bewijs versturen, want alleen 'boekhouder' kan dit doen. Etc etc. Meneer schaamt zich niet om dit soort dingen te zeggen. Ook niet nadat hij geconfronteerd wordt met informatie die ik zelf heb gekregen vanuit z'n eigen bank. Hij volhardt in zijn leugens.
Heb nog steeds mijn volledige aanbetaling niet terug.
Deze man is een [tekst verwijderd door moderator].

Mijn aanbetaling terug.

Wij vinden dat Deconur Aannemer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deconur Aannemer?