Klacht Decor Wonen: Al 11,5 week zonder bed, niet nakomen afspraken

TerugWaarIkRechtOpHeb

Mijn klacht vorige klacht beantwoord met dat ik vandaag gebeld zou worden, vandaag is mijn voicemail ingesproken en zouden ze nogmaals contact opnemen wat kog niet is gebeurt.

Kan wederom de klantenservice niet bereiken over de levering van mijn matras.
Zit dankzij een doorgezakt matras al sinds 16 september zonder, omdat zij het doorgezakte matras inclusief topper hebben meegenomen zonder vervanging.

Ik wil weten wanneer mijn nieuwe beloofde onderstel met matras en topper geleverd worden, aangezien de uiterste datum van 9 december 2020 nadert.

Mochten ze het nu weer niet kunnen leveren wil ik (zoals eerder aangegeven) mijn koop ontbinden.

Ik wil een afspraak wanneer mijn matras met topper voor uiterlijk 9 december geleverd wordt en anders wil ik mijn volledige aankoopbedrag terug en kunnen jullie Het onderstel waar ik niks aan heb -aangezien jullie mijn matras met topdek 12 weken geleden hebben meegenomen- ophalen.

En zoals bij ieder gesprek aangegeven ben ik dagelijks na 12 uur bereikbaar

TerugWaarIkRechtOpHeb
Dit blijft beloofd worden, echter zou mij matras en topper UITERLIJK morgen geleverd moeten worden. Ik zit sinds 5 oktober zonder matras en topper omdat Decor wonen deze heeft meegenomen en niks ervoor in de plaats heeft geleverd .

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?