Opgelost door Decor Wonen: Bank nog steeds niet binnen 19 weken! 5 maanden, FOUTIEVE INFORMATIE EN GEEN COMMUNICATIE

vn95

DIT HEB IK 26 MEI GEPLAATST, JULLIE HEBBEN NOG STEEDS NIET INHOUDELIJKE GEREAGEERD OP MIJN KLACHTEN. ZIE DE FOTO'S
Op 19 januari 2020 heb ik een bank bij jullie besteld en hij is nog steeds niet binnen in jullie magazijn. Ik ben van jullie kant nooit gecontacteerd over dat het langer zou duren. Ik ben daar zelf achteraan moeten gaan, elke keer als ik bel krijg ik te horen: hij is nog niet binnen hopelijk zit hij deze keer bij de vracht. Ik ben echt klaar met de manier van communicatie en dat het zolang duurt voordat mijn bank binnenkomt.
Ik zag op social media al veel klachten over jullie bedrijf maar ik wilde het toch een kans geven, ik vind het jammer dat het dan nu toch zo loopt.
Graag zou ik willen dat er wordt gezorgd voor compensatie. In de 8-12 weken termijn dat de bank eigenlijk geleverd zou worden in het magazijn, had ik nog een busje ter beschikking waarmee ik de bank kon halen. Mijn familielid is nu verhuisd en ik heb nu ook geen busje meer te beschikking.
Ik had een housewarming gepland en die kon ook niet meer doorgaan omdat de bank er simpelweg in de 13e week niet was. Daarnaast zit ik nu gewoon op de grond en dat is uitermate vervelend kan ik je vertellen.
Ik verzoek hierbij dat de bank geleverd wordt naar mijn thuisadres en een prijsvermindering voor het overdreven lange wachten.

Dit heb ik 13 mei 2020 al verstuurd. Ik heb nog steeds geen bericht over de bank en ook nog geen bericht over de compensatie voor het lange wachten. Ik eis hierover bericht en anders wil ik de koop ontbinden en mijn voorschot bedrag terug.
Ik wil de bank niet meer ophalen in het magazijn maar wil dat hij thuis geleverd wordt. Ook wil ik prijsvermindering voor de bank aangezien ik écht lang moet wachten. Te lang en zonder bericht van hun kant ook.
Anders zou ik graag de koop willen ontbinden en mijn voorschot bedrag terug.

In april was de bank er zogenaamd al, nu is die nog steeds onderweg. Jullie zouden contact met mij opnemen over compensatie is niet gebeurd??

Anders zou ik graag de koop willen ontbinden en mijn aanbetaling terug.

Bijlagen

Decor Wonen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?