Klacht Decor Wonen: Bedrijf is kleurenblind.

RV123456

In de winkel grijze stoelen uitgezocht. De verkoper heeft de verkeerde kleur opgeschreven. Hierdoor hebben wij bruine stoelen geleverd gekregen. Wij hebben hierover gelijk contact opgenomen dat wij deze graag wouden ruilen. Telefonisch werd ons toen verteld dat dit geen probleem was en dat dit ook kon als de bank binnen zou komen. Afgelopen maandag hebben wij de bank binnen gekregen. Wij hadden een goudkleurige bank besteld en hebben een bruine geleverd gekregen. We hebben hierover contact opgenomen maar het bedrijf gaat hier gewoon niet op in. Ook weet op wonderbaarlijke wijze niemand meer dat er belooft is dat de stoelen geruild konden worden bij levering van de bank.

We willen de bank in de kleur die wij besteld hadden. Ook willen we de mogelijkheid om de stoelen die gewoon uit voorraad leverbaar zijn te kunnen terugbrengen/ruilen. Het is belachelijk dat een bedrijf spullen levert die niet naar wens zijn en de klant hiermee laat zitten.

RV123456

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?