Klacht Decor Wonen: Bedrijf is kleurenblind.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532150
Gebruiker
RV123456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de winkel grijze stoelen uitgezocht. De verkoper heeft de verkeerde kleur opgeschreven. Hierdoor hebben wij bruine stoelen geleverd gekregen. Wij hebben hierover gelijk contact opgenomen dat wij deze graag wouden ruilen. Telefonisch werd ons toen verteld dat dit geen probleem was en dat dit ook kon als de bank binnen zou komen. Afgelopen maandag hebben wij de bank binnen gekregen. Wij hadden een goudkleurige bank besteld en hebben een bruine geleverd gekregen. We hebben hierover contact opgenomen maar het bedrijf gaat hier gewoon niet op in. Ook weet op wonderbaarlijke wijze niemand meer dat er belooft is dat de stoelen geruild konden worden bij levering van de bank.

De oplossing

We willen de bank in de kleur die wij besteld hadden. Ook willen we de mogelijkheid om de stoelen die gewoon uit voorraad leverbaar zijn te kunnen terugbrengen/ruilen. Het is belachelijk dat een bedrijf spullen levert die niet naar wens zijn en de klant hiermee laat zitten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RV123456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen