Klacht Decor Wonen: Bezig om mijn aanbetaling trug te krijgen

Klachtnummer
# 386992
Gebruiker
Moosi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Meubel besteld maar niet gekregen 500 euro aanbetaald in januari maar krijg het niet trug al 10 keer gebeld

De oplossing

Mijn geld trug geven

1 reactie

  1. Auteur
    Decor Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer mevrouw A.N. Van der Vreede,

    Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.


    Met vriendelijke groet,

    Lisa
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen