Klacht Decor Wonen: Bijna alles bij levering stuk of ontbrak

# 371987
JoyKroon

Op 1ste paasdag is onze bestelling geleverd. Een bed met tv lift, een salontafel, een bank met twee stoelen en 3 eetstoelen + eetbank. Een grote bestelling dus. Bij bezorging was het leer van het bed op meerdere plaatsen gescheurd, mijn bank had de verkeerde kleur poten en in mijn salontafel zat een grote scheur en was een stuk verf af. De bezorgers vertelde mij dat ik dit via het hoofdkantoor moest regelen. Direct gebeld waarna ik een zeer onbeleefde mevrouw aan de telefoon kreeg die mij een beetje lacherig vertelde dat ik dit dan maar even via de mail moest regelen. Zo gezegd zo gedaan, een mail verstuurd incl foto’s van de meubels die stuk waren. Weken later kwamen hier twee mannen langs om de schade te bekijken. 1 sprak geen Nederlands de andere gebrekkig. Lastig als je dit soort dingen moet oplossen. Ik moest zelf op het formulier schrijven wat er stuk was (dit had ik ook al weken geleden gedaan via de mail). Ik moest zelf na 2 dagen maar contact opnemen met het hoofdkantoor om te kijken wat voor oplossing er was. 2 dagen later gebeld de meneer aan de telefoon verzekerde mij dat alles wat stuk was of ontbrak opnieuw geleverd zou worden. Na weer een tijd niks gehoord te hebben heb ik toch maar weer even contact opgenomen met decor wonen. Nu bleek dat mijn klacht nog helemaal niet in behandeling was genomen. Ik zou die zelfde dag nog een mail krijgen met de oplossing (eerder werd mij beloofd dat ik alles nieuw zou krijgen). In de mail stond dat ik moest beschrijven wat er precies stuk was aan het bed (heel bijzonder dat dit nog niet duidelijk was na mijn mail incl foto’s en het langskomen van werknemers die ook foto’s hebben gemaakt). Ook werd er een vergoeding van 150 euro aangeboden voor de salontafel die stuk bezorgd was. Ik krijg dus 150 euro terug voor een tafel waar ik 800 euro voor heb betaald die al vanaf moment 1 van binnenkomst compleet stuk is. Wat mij betreft onacceptabel. Mail teruggestuurd dat ik hier niet mee akkoord ga. Nu weer 1,5 week verder en nog steeds geen reactie. Wij hebben voor bijna €8000 spullen bij decor wonen gekocht en het is echt weggegooid geld. Als dit nog langer duurt en de spullen niet opnieuw worden geleverd ga ik juridische stappen ondernemen want dit kan toch niet de bedoeling zijn!

Ik wil dat de spullen opnieuw geleverd worden en dat ik een keer normaal te woord gestaan word en sneller

Decor Wonen
    Geachte heer mevrouw J. Kroon-sieling,

Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Uw melding is al in behandeling via de klantenservice via de mail. Derhalve sluit ik deze dialoog en gaat dit verder via onze mail.

Lisa
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?