Klacht Decor Wonen: Eethoekstoelen andere kleur als bankstel

Wilma boos!!!

Heb een bankstel en eethoekstoelen tergelijk besteld in de kleur ter glitz purple
Dan zou je toch aannemen dat de zelfde stof word gebruikt nou zijn me eethoekstoelen een andere kleur (lila)
Én me bank aubergine achtig
Heb een klacht gelijk ingediend En foto's waar je toch echt wel het verschil ziet in kleur
Maar dat vinden hun niet komt door het lichtval !!!! (Ben ik dan blind of zijn decor wonen dat )
En nou vind decor wonen dat er geen mankementen zijn ivm de kleur verschildus klacht word afgewezen

En legt de schuld nu bij mij zelf !!ojaa hoe dan !
Ik bestel toch gewoon de kleur die ik wilden hebben

Ik zou heel graag willen dat er voor mij klacht een oplossing word gevonden
Het zij me stoelen in de kleur van me bank of me bank in de kleur van me stoelen
En niet afgeschreept worden dat het mijn eigen schuld is

Wilma boos!!!
    Nou na lang email verkeer kreeg ik van decor wonen 3 keuze opties
    Optie 1 was 100 euro terug en de stoelen houden
    Optie 2 was de stoelen annuleren en dan andere bestellen maar als ze dan weer niet de goede kleur hebben dan deden ze er niks meer aan
    Of optie 3 stoelen terug en het gehele aankoopbedrag terug

Zelf wilden ik graag de stoelen in de goede kleur hebben maar dat konden ze niet garanderen erg jammer want nu blijf ik met een aubergine bankstel zitten (het is tenslotte als 1 set gekocht )
    Dus moest toch voor optie 3 gaan
    Én opzoek gaan naar andere stoelen
    Hopen dat het me bij een andere winkel wel lukt
    Decor Wonen
    Geachte heer mevrouw M.H. van Zanten,

Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.

Lisa
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?