Klacht Decor Wonen: Foute levering

Klachtnummer
# 432680
Gebruiker
Aycan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn bank is verkeerd geleverd, meteen mail gestuurd. Zogenaamd hebben ze nieuwe besteld maar nu 1 jar later nog steeds niet geleverd. Daarnaast is de bank na 3 maanden al ingezakt. Los daarvan hadden ze mijn tv lift verkeerd gemonteerd waardoor die haperde, ook dat hebben ze al na 1 jaar niet opgelost

De oplossing

Ik wil alles terug geven en mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Decor Wonen
    Datum
    Geachte A. Ozgul,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het laat reageren. Vanuit filiaal Tilburg is reeds contact gelegd met u en zullen we trachten uw melding zo snel mogelijk op te pakken en af te handelen.

    Met vriendelijke groet

    Aftersales
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen