Opgelost door Decor Wonen: In de maling genomen en onvoldoende geinformeerd bij mijn aankoop ik ben zeer ontevreden over Decor

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 297675
Gebruiker
deBruin24
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg in de bus een folder van Decor Wonen met de mededeling dat alles direct leverbaar was. Op 24-11-2017 heb ik bij Decor Wonen in Den Haag mijn bed besteld. Helaas was deze niet op voorraad en werd mij verteld dat hij binnen 12 weken leverbaar was. Nou dit is duidelijk niet het geval omdat ik nog niets ontvangen heb. Ik heb herhaaldelijk naar Decor wonen gebeld en kreeg steeds verschillende redenen waarom mijn bed er nog niet was Ik noem, het bed is op transport en het kan 4 weken duren, een dag later waren er problemen met de kleur. Toen werd verteld 18 maart zal het geleverd worden. Na 18 maart ik weer gebeld toen werd mij verteld problemen met de leverancier.Toen vertelde zij dat ik gebeld ben over de stof. Ik zij tegen de verkoopster het bed was toch onderweg, nou zij wist nergens van. Zo wordt ik door Decor wonen aan het lijntje gehouden. Als je nu belt staat er nog steeds op het bandje wat je krijg binnen 12 weken geleverd. Het is van de gekke dat ik een half jaar moet wachtten op mijn bed omdat ik pas thuis zag dat er in kleine letters stond dat het ook weleens week 19 kon worden in 2018. Als de verkoper mij dit alles eerlijk had verteld had ik daar nooit een bestelling gedaan

De oplossing

De oplossing die ik verlangt is direct mijn bed leveren en zo niet dat ik mijn volledige vooruitbetaling terug en dat is € 400-- mijn adres is,
Sense burg. Jansenstraat 22 2552 TR Den Haag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Decor Wonen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
deBruin24
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn bestelling is eerder geleverd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen