Klacht Decor Wonen: Lange levertijd en steeds andere verhaaltjes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384683
Gebruiker
Kim#
Datum
3 reacties

Details

De klacht

2 mei 2019 in Capelle aan de ijssel een woonkamerset besteld. Verwachte leverweek was week 30.. week 30 gebeld werd mij verteld dat alles binnen was op de bank na. Deze zouden ze in week 33 binnen krijgen en dan zou ik gebeld worden voor een afspraak. We zitten nu inmiddels bijna in week 34 weer heb ik zelf gebeld en nu word er verteld dat alles binnen is op de eettafel na, terwijl een paar weken ervoor werd verteld dat het alleen om de bank ging.. nu word er weer gezegt eind augustus .. het word steeds uitgesteld en ik hoor steeds andere verhalen. Als je belt sta je steeds 20 min in de wacht. Als ik iets wou weten over iets dat ik wou hebben bij deze winkel en ik zocht contact via fb kreeg ik gelijk reactie en werd ik gelijk gebeld, maar nu ik dus al een aanbetaling heb gedaan en wacht op me spullen krijg ik geen enkele reactie meer terug. Ook via de email niet!!!

De oplossing

Ik wil een leverdatum hebben, en niet een eind augustus gewoon een datum, ik wil niet steeds iets anders horen aan de telefoon dat er iets nog niet binnen is en de volgende keer weer iets anders niet. Dan leveren ze maar alvast wat er wel binnen is. En anders wil ik een compensatie!

3 reacties

  1. Auteur
    Kim#
    Datum
    Nog steeds geen leverdatum.. en geen reactie via de email noch via facebook, en aan de telefoon blijven ze hetzelfde zeggen waar ik dus niks mee opschiet.
  2. Auteur
    Kim#
    Datum
    Na een week reactie gehad via de email, hier staat in dat ze de spullen eind augutus allemaal verwachten binnen te hebben. Afwachten weer.
  3. Auteur
    Decor Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer mevrouw K.H. van de Luijtgaarden,

    Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.


    Met vriendelijke groet,

    Lisa
    Decor Wonen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim#
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen reactie gehad, geen oplossing.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen