Klacht Decor Wonen: matras blijft schuiven, het lijkt dat de matras is te klein, of fabriek fout in boden+ hoofdbord

Kitty

Service super slecht. Heb al klachten ingediend via de website , mijn klacht is geweigerd.
Heb 2 x boxspring gekocht. OP een box spring de matras blijft schuiven , sluit niet aan op de bodem, is echt een fabriek fout, maar ze weigeren een oplossing te vinden. Tussen matras en hoofdbord zit zeker 4-5cm tussen. Ik wil graag deze ruilen anders en/of een andere boxspring kopen(ook als ik moet bij betalen vind ik niet erg) maar dat kan weer niet. Opnieuw gebeld dus vervolgens werd gezegd om de formulier nog 1 x te sturen. Serieus? Zo ga je niet met de klanten om. Zwaar teleurgesteld .

Er is iemand langs geweest, heeft foto van gemaakt, was mee eens dat de matras sluit niet aan op de handgreep, vandaar dat deze gaat alle kanten schuiven. Tot heden niets meer van gehoord. Heb nog een email gestuurd, vervolgens geen antwoord.

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?