Klacht Decor Wonen: Mega lang wachten op nieuwe bank

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358860
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In maart 2018 bank gekregen. Vanaf dat moment al niet goed. Bellen mailen wachten wachten. Monteur kwam na 4.5 maand. Gekeken en praten daar werd bank niet beter van. Bellen mailen wachten wachten winkel Maar binnen gelopen. 10dec is bank opgehaald. Mini leenbank gekregen voor gezin van 5. Weer mailen. 16 januari gehoord word met spoed een nieuwe besteld. Weer wachten en mailen. Dan krijg je te horen dat hij pas 23 januari besteld is. Nu 2 april nog geen bank en hoor je dat zeker nog3 weken kan duren. Kom op zeg. Jullie doen er zelf niks aan om het snel op te lossen. Met spoed is niet nog een week wachten met bestellen. Klantenservice slecht te bereiken en niet vriendelijk. In de winkel klacht gedaan over monteur. En personeel snapt niet wat hij gedaan heb. Leuk als een verkoper meer weet dan een monteur. Die je bank moet maken en er geen verstand van heb.

De oplossing

Zorgen dat we gewoon snel onze bank krijgen.
Dit noem ik geen spoed. Neem klanten sireus en zorg dat je weet waar je over praat.

2 reacties

  1. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Ze zeggen week 13 binnen komt. Nou ik hoop het.
  2. Auteur
    Decor Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer mevrouw J. Geijteman,

    Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.


    Met vriendelijke groet,

    Lisa
    Decor Wonen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing nog. Weten nog steeds niks helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen