Klacht Decor Wonen: Na aankoop iets willen wijsmaken dat nooit besproken is.

LL

18 april 2019 heb ik een bank gekocht bij decor wonen in Rotterdam. 28 juli is de afspraak gemaakt om de bank te bezorgen. 28 juli staan de twee bezorgers voor mijn deur met de mededeling dat zij de bank niet tot boven kunnen brengen. Op de vraag waarom niet zeiden ze dat ze niet hoger dan drie hoog bezorgen en dat de bank niet past in de lift. Ik heb de twee bezorgers aangegeven dat de verkoper op de hoogte was van de 19e verdieping en er is aangegeven dat er een lift was. De verkoper heeft toen verteld dat het geen probleem zou zijn en dat dat moet lukken. 29 juli is mijn dochter bij decor wonen langs geweest met de vraag hoe dit kan gebeuren. De verkoper vroeg eerst aan mijn dochter om de maat van de lift te gaan opnemen waarop zij dat gedaan had. Vervolgens zegt hij dat er bij de verkoop is gezegd dat als de bank niet zou passen, de bank zelf gedragen zou moeten worden. Ik was werkelijk verbaasd. Deze meneer heeft mij geen één keer erop gewezen dat de bank niet in een standaard lift zou passen. Ik weet zeker dat ik de koop anders nooit had gedaan. Toen er aan deze meneer is gezegd dat dit nooit door hem is gezegd zei hij dat dit maar opgelost moest worden met de klantenservice. Dit is niks anders dan belazerij. Snel willen verkopen zonder eerlijk te zijn over mogelijke obstakels.

Ik wil graag mijn geld terug.

Decor Wonen
    Geachte heer mevrouw Z el Khalfaouli,

Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.

Lisa
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?