Klacht Decor Wonen: Na annulering van bestelling krijg ik mijn geld niet terug

Ithar Rotterdam

Op 31 januari ben ik op de filiaal in Capelle a/d IJssel protexx textile protector gaan bestellen voor mijn bank die ik ook van decor wonen heb gekocht. Ik was in eerste instantie verrast dat het 150 euro kost, er zou dus een garantie 3 jaar in zitten. Ik ben ermee akkoord gegaan en ik heb betaald. Na paar dagen heb ik me toch bedacht. Ik ben langs de filiaal gegaan om te vragen hoe ik mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen. De mannelijke medewerker zei dat ik een formulier online kan invullen om dit door te geven en dan wordt het voor mij afgehandeld. Dat heb ik dus ook gedaan. 7 dagen later pas kreeg ik het antwoord dat mijn bestelling niet retour kan omdat het al besteld is en is voor mij gereserveerd is. 16 februari heb ik gebeld met de klachten service, echter ze behandelen zulke vragen niet telefonisch, ik moest per se een email sturen. Heb ik ook gedaan en de tijd gegeven om binnen 48uur mijn geld terug te storen. Tot heden niets gehoord en mijn geld is niet terug betaald (we zijn 2 weken verder en ik heb niets gehoord)

Ik vind het volkomen onprofessionele gedrag en ik eis mijn geld terug

Mijn geld terug te geven

Ithar Rotterdam
    nogsteeds niet opgelost, wat heb ik aan klachtenkompas?
    Ithar Rotterdam
    Decor wonen reageert nogsteeds niet

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?