Klacht Decor Wonen: Na annulering van bestelling krijg ik mijn geld niet terug en er wordt niet op mijn emails gereageer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 583824
Gebruiker
Ithar Rotterdam
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 31 januari ben ik op de filiaal in Capelle a/d IJssel protexx textile protector gaan bestellen voor mijn bank die ik ook van decor wonen heb gekocht. Ik was in eerste instantie verrast dat het 150 euro kost, er zou dus een garantie 3 jaar in zitten. Ik ben ermee akkoord gegaan en ik heb betaald. Na paar dagen heb ik me toch bedacht. Ik ben langs de filiaal gegaan om te vragen hoe ik mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen. De mannelijke medewerker zei dat ik een formulier online kan invullen om dit door te geven en dan wordt het voor mij afgehandeld. Dat heb ik dus ook gedaan. 7 dagen later pas kreeg ik het antwoord dat mijn bestelling niet retour kan omdat het al besteld is en is voor mij gereserveerd is. 16 februari heb ik gebeld met de klachten service, echter ze behandelen zulke vragen niet telefonisch, ik moest per se een email sturen. Heb ik ook gedaan en de tijd gegeven om binnen 48uur mijn geld terug te storen. Tot heden niets gehoord en mijn geld is niet terug betaald

Ik vind het volkomen professionele gedrag en ik adviseer anderen niet om bij decor wonen te komen.

Gewenste oplossing

Door excuses aan te bieden voor hoe ze mijn email hebben behandeld en verwaarloost en mijn geld terug te geven
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ithar Rotterdam
    Datum
    Ik hen nogsteeds geen reactie ontvangen. Mijn probleem is nogsteeds niet opgelost. Kan de consumentenbond niet mij helpen? Wat is de nut dan om hier een klacht in te dienen als de consumentenbond niets doen.
  2. Auteur
    Ithar Rotterdam
    Datum
    nog niets gehoord en nogsteeds niet opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen