Klacht Decor Wonen: Na annulering van bestelling krijg ik mijn geld niet terug en er wordt niet op mijn emails gereageer

Ithar Rotterdam

Op 31 januari ben ik op de filiaal in Capelle a/d IJssel protexx textile protector gaan bestellen voor mijn bank die ik ook van decor wonen heb gekocht. Ik was in eerste instantie verrast dat het 150 euro kost, er zou dus een garantie 3 jaar in zitten. Ik ben ermee akkoord gegaan en ik heb betaald. Na paar dagen heb ik me toch bedacht. Ik ben langs de filiaal gegaan om te vragen hoe ik mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug kan krijgen. De mannelijke medewerker zei dat ik een formulier online kan invullen om dit door te geven en dan wordt het voor mij afgehandeld. Dat heb ik dus ook gedaan. 7 dagen later pas kreeg ik het antwoord dat mijn bestelling niet retour kan omdat het al besteld is en is voor mij gereserveerd is. 16 februari heb ik gebeld met de klachten service, echter ze behandelen zulke vragen niet telefonisch, ik moest per se een email sturen. Heb ik ook gedaan en de tijd gegeven om binnen 48uur mijn geld terug te storen. Tot heden niets gehoord en mijn geld is niet terug betaald

Ik vind het volkomen professionele gedrag en ik adviseer anderen niet om bij decor wonen te komen.

Door excuses aan te bieden voor hoe ze mijn email hebben behandeld en verwaarloost en mijn geld terug te geven

Ithar Rotterdam
    Ik hen nogsteeds geen reactie ontvangen. Mijn probleem is nogsteeds niet opgelost. Kan de consumentenbond niet mij helpen? Wat is de nut dan om hier een klacht in te dienen als de consumentenbond niets doen.
    Ithar Rotterdam
    nog niets gehoord en nogsteeds niet opgelost

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?