Klacht Decor Wonen: Ongeorganiseerd

Modelessaa

Ik zou vandaag zoals afgesproken mijn levering krijgen tussen 10;00/17;00 zoals in de sms staat die mij verstuurd is.
Ik heb intussen tot 17;00 zitten wachten, een van de bezorgers heeft mijn broer zijn bank geleverd vorige week vandaar dat ik zijn nummer had en hem opgebeld heb.
Hij ging het voor me na chekken en om 17:15 word ik pas gebeld door een vrouw vanuit huis dat mijn bestelling niet komt vandaag. Na een hele dag gewacht te hebben met mensen & mijn werk heb afgezegd komt mijn bestelling dus helemaal niet op de afgesproken datum.
Heel erg vervelend , er kan mijn nog geen andere data worden doorgegeven.
Ik zou hiervoor nog extra kosten betalen van 50€ omdat die eigenlijk Dinsdag de 24e geleverd zal worden.
Ook moet ik kosten voor een verhuislift betalen, ik sta erop dat er wat geregeld word want dit is zeer slechte service!

Een korting tegemoet krijgen en mijn levering zo snel mogelijk geleverd krijgen.

Decor Wonen
    Beste S. Hulscher,

Allereerst vinden we het spijtig dat het mis is gegaan bij de planning.
    Ik zal verzoeken aan de klantenservice dat ze zo spoedig mogelijk met u contact opnemen betreft uw melding en dat het zo snel mogelijk wordt opgepakt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u ons mailen op klantenservice@decorwonen.nl

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

met vriendelijke groet

Ahmet Decor Wonen

Modelessaa
Slechte zaak!!!

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?