Klacht Decor Wonen: Oplichting met verschillende trucjes

Nuri1

Decor wonen is oplichterij voor de volle honderd procent. Ik vind het bizar dat ze nog bestaan als je zo de reviews leest. Het wordt tijd dat er iemand zoals kees van der spek ofzo langsgaat zodat ze op tv komen.
Zij gebruiken verschillende trucjes. Hoe ze het bij mij hebben gedaan is overduidelijk. Ik had een mooi pakket gekocht met slaapkamer woonkamer bij elkaar. Los waren ze allemaal veel te duur voor de kwaliteit maar alles bij elkaar was het een mooie prijs. Alles zou 15 april geleverd worden. Zo stond ook op de overeenkomst getekend door de verkoper in amsterdam. Maar toen het in mei niet geleverd was kon de klantenservice niks met de handtekening van de verkoper want ze staan los van elkaar. Trucje nr 1. Elke telefoontje die wij pleegden (ongeveer 10 keer) werd er ons iets anders verteld. Ene keer was dit er niet andere keer dat. Ik heb al mijn gesprekken netjes opgenomen. Gaat mijn juridisch adviseur van smullen. Na verschillende klachten was er iemand, ene ahmet tedik die mij een oplossing bood. Alles zou er honderd procent eind juni zijn zo niet kreeg ik mijn aanbetaling tdrug als ik de bed in ontvangst nam en het afbetaalde. Zo gezegd zo gedaan maar natuurlijk nikd van hun vernomen. Verschilende mailtjes verstuurd maar ahmet was ook verdwenen. Nu in juli!!! Onthoud dat alles in april geleverd zou zijn., heb ik ze weer gebeld en ze boden me een oplossing. Ik krijg mijn resterende bedrag van aanbetaling terug (moet nog blijken). Dus wat is er nu gebeurd, wat bedoel ik met trucje... Ze doen nu net of ze je tegemoet komen. Maar wat er dan uiteindelijk daadwerkelijk gebeurt is dat je 1100!! Euro betaalt want dat kost het bed los, voor een bed dje nog geen 400 euro waard is. De rest wat wel veel waard was die je zou krijgen voor een leuk bedrag die kring je dan niet. Heel slim trucje maar gewon oplichting. Ik heb alle gesprekken opgenomen, ik heb schriftelijk bewijs en sta volledig in mijn recht. Mijn juridisch adviseur gaat dit verder oppakken maar ik heb zo veel bewijs van hun leugens en oplichting, dit wordt leuk. Verder ga ik er een levenstaak van maken om mensen bewust maken van deze oplichters. Overal op internet, maar bovenal zal ik naar de winkel gaan om bij de ingang mensen bewust te maken van deze oplichters. Ze hebben aan mij de verkeerde

Boeten voor het feit dat ik 4 maanden heb gewacht en nu nog is 8 weken moet wachten bij een nieuwe winkel.

Nuri1
    Decor wonen opichters. Nooit bestellen bij hun
    Decor Wonen
    Geachte heer mevrouw N. Mamedov,

Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.

Lisa
    Decor Wonen

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?