Opgelost door Decor Wonen: scheuren hoekbank

Peter

Op 29-07-2012 voor € 900,00 een hoekbank gekocht waarvan loungegedeelte op verschillende plaatsen scheuren ging vertonen. Na bijna een jaar van e-mailen en telefoontjes, pas na persoonlijk bezoek aan winkel in Den Haag, ik woon in Rotterdam, resultaat: heb meer dan een jaar later nieuw loungegedeelte gekregen die echter na enkele weken weer uitscheurde, gelukkig wel op 1 plaats.
Zij voelden zicht echter niet nogmaals aansprakelijk en verwezen mij door naar een hun bekende reparateur in Rotterdam. Als ik naam van hun zou noemen, zou er wellicht een aardig prijsje uit rollen. Na bezoek reparateur aan mijn huis bleek dit € 250,00 te gaan kosten, echter ik vind dat winkel weer opnieuw aansprakelijk is. Heb aangetekende brief geschreven vandaag en ga die ook vandaag verzenden.

vergoeding reparatiekosten of weer vervanging of in ieder geval een redelijk voorstel.

't mooiste zou natuurlijk geld terug zijn.

Decor Wonen
    Beste Peter,

Naar aanleiding van ons telefonische contact op vrijdag 6 mei 2016, beantwoord ik u klacht op klachtenkompas.nl.

Wij zijn hard bezig om de interne processen en klantenservice te verbeteren. U heeft aangegeven dat u mogelijk op zoek bent naar een nieuwe bank. Dit zien wij als een kans om onze fouten te herstellen en onze excuses aan u aan te bieden middels 10% korting, gratis bezorging en gratis montage!

U hoeft niet speciaal langs te komen in ons filiaal in Den Haag. U kunt ook gerust terecht bij ons filiaal in Capelle aan den IJssel (dat is dichterbij). Hier vindt u de locatiegegevens: http://www.decorwonen.nl/contact/

Met Vriendelijke Groet,

Decor Wonen