Klacht Decor Wonen: Slechte kwaliteit en slechte service!!!

Klachtnummer
# 285808
Gebruiker
Jr078
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bed en bank gekocht. Na twee weken levering viel mijn hoofdbord uit elkaar en dat terwijl ik nog niet eens op mijn nieuwe bed had geslapen. Als ik dat wel had gedaan, hadden de onderdelen zo op mijn hoofd gevallen! Vervolgens begon de ellende, ik heb na heellĺlll veel contact te hebben gezocht, want er werd niks duidelijk gecommuniceerd. Ik werd aan het lijntje gehouden met valse beloftes, neppe afspraken, ze namen geen contact op etc. Telefonisch was het nog erger! Uiteindelijk na veel gedoe heb ik mijn hoofdbord na een MAAND pas terug gekregen en dat voor een nieuw bed! Opmerkingen over een vergoeding negeren ze tot op de dag van vandaag compleet. Kwaliteit bank valt inmiddels na een maand gebruik ook tegen. Het zakt al in, terwijl alleen ik erop heb gezeten en ikniet bepaald veel weeg. Veel geld gespendeerd voor een slechte kwaliteit, ik heb echt spijt!

De oplossing

Een vergoeding!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen