Opgelost door Decor Wonen: Te veel om op te noemen!

Arthur

1 Geleverde kast komt niet overeen met kast die is besteld.
Besteld was kast Beluga 2 x 100 en 3 x 50 besteld, er is 2 x 150 en een tussenstuk geleverd.
2 Door bovenstaande kon de kast niet op de juiste manier gemonteerd worden in een tussenruimte van 363 cm (wat wel nadrukkelijk was besproken). De (niet Nederlands sprekende) monteur heeft met een hamer het achterschot geprobeerd te monteren welke hierbij werd beschadigd.
3 Op de bon staat dat de handgrepen van 3 schuifdeuren in mat worden uitgevoerd, dat waren er maar 2. Andere 4 zijn chroom.
4 De deuren in de showroom hebben een luxe uitstraling omdat de naad tussen de panelen een V-groef vormen. De geleverde panelen sluiten koud tegen elkaar aan. 1 paneel is licht beschadigd.
5 Na afloop hebben we ontdekt dat onder het door de monteurs achtergebleven verpakkingsmateriaal de vloer is beschadigd. Hiervoor is mail met foto's gestuurd met afhandelingstermijn van 6 weken.

Alle klachten zijn opgelost, er is (na enige mailwisseling) een schadevergoeding en een tegemoetkoming uitgekeerd.

Voor de eerste 4 klachten hebben we korting geaccepteerd. We hadden geen zin om weer 14 weken levertijd af te wachten (en geen 4 - 6 zoals de verkoper ons beloofde). Tevens stond de kast al half in elkaar toen we de eerste mankementen bemerkte. Dan krabbel je ook niet zo snel terug. Dus dat is tot tevredenheid van beide partijen afgehandeld.

V.w.b. de schade aan de vloer hebben we inmiddels een reactie mogen ontvangen en ook dit is opgelost.

Oh ja, en als jullie de monteurs weer spreken, zou je dan aan jullie monteurs willen verzoeken om niet in slaapkamers te roken en hun peuken in de plantenbakken achter te laten?

Al met al een vervelende ervaring wat niet mijns inziens niet nodig was geweest.

Arthur
    Mede door plaatsing van onze klachten op deze website heeft Decor Wonen naar ons gereageerd.
    Aan onze eisen qua vergoeding is voldaan, maar wel met het verzoek van hun zijde dat dit vermeld zou worden in dit panel.
    Bij deze dus.