Opgelost door Decor Wonen: Teleurstelling voor zo veel geld!

sad Opgelost
Dennis

Heb een eettafel met 6 stoelen gekocht bij dit bedrijf. Heb een aanbetaling gedaan, niet de waarde die zij voorstelden, maar minder. Levering van meubels zou 12 weken naar aankoop datum zijn, en de eetkamer moest leeg zijn voor levering. Dus hebben wij van alles gedaan om rond deze periode ons oude eettafel en stoelen weg te hebben rond de 12 weken. Maar mijn set werd niet in de 12de week bezorgt maar in de 17de week. En dit omdat ik aangedrongen had en anders de koop zou ontdoen. Nu staat mijn tafel en stoelen op de plaats van er is van alles mis. Tafelblad van geleid hout, zitten spijkers in. En de spijkers lopen door en door. Aan de onder kant van het blad komen de punten van de spijkers uit. En de hoeken van het blad vallen dusdanig weg dat het glasblad wat er op ligt geen genoeg steun heeft. En het mooiste is dat de monteur / bezorgers dit gelijk doorgegeven hadden omdat het hun zelfs verbaasde dat dit geleverd werd in deze conditie. Daarbij komt ook nog dat er van de set geleverde stoelen, een ongeveer 1 cm lager is dan de rest. Iets wat je pas ziet en merkt als je er op zit.
Het bedrijf kondigt zo mooi aan in hun reclame stuntjes over de kwaliteit van hun spullen, dat je er in stinkt. Het enigste wat goed werkt bij hun is de verkoop. Mooie praatjes en verkoop tactieken, maar waar maken doen ze niet. Op de dag van levering heb je dan in eens bonjer omdat je geen 2.000,00 euro's thuis in de kast hebt liggen. De bezorgers werden zelfs een beetje agressief toen ik ze vertelde dat het bedrag overgemaakt werd. Dit na contact met de zo vriendelijke klantenservice.
Al met al is het gehele traject een waardeloos iets. Nu een maar na levering zit ik nog steeds op antwoord met oplossing te wachten. Ze nemen zelfs de telefoon niet meer op en de mails die ik stuur, daar wordt helemaal niet meer op gereageerd. Schandalig.

Er moet een oplossing komen. Hoe dan ook. Ik heb voor een deugdelijk product betaald. Dat hebben ze mij in de winkel in Capelle aan de IJssel laten zien, maar ze hebben mij niet verteld over de ellende die je op je haalt als je bij Decor Wonen wat koopt. Wil heel graag mijn tafel en 1 stoel omgeruild hebben voor deugdelijke dingen. Is dat zo moeilijk. En ik zal mijn rechten halen, waar dan ook!

Dennis
    Vandaag 19 augustus 2019 om ongeveer 15:45 uur is Decor Wonen bij mij thuis geweest om de spullen te vervangen. Maar tot mijn verbazing hadden de mannen alleen maar het tafelblad bij zich. En wilden ook helemaal niets doen aan de stoel die vervangen moest worden. Ook bij montage gewoon heel snel en ruw, zonder zorg. Waardoor de stoelen die aan de kopse kant moeten staan, veel verder naar buiten staan en het zitten moeilijker is. En bij de bezorging (eerste keer) was dit echt zorgvuldig gedaan in overleg met mij. Maar nu, geen goed woord over. Zogenaamd proberen te bellen met de zaak (de monteurs, hé) maar dan ontvangen ze een bericht met daarop de mededeling: "Sorry ben in overleg, ben morgen weer terug!"En daar kan je het mee doen. Ik hoop dat er wat gebeurd met de klacht van de stoelen, want ik sta niet voor mezelf in!
    Dennis
    Heb Decor Wonen een mail gestuurd op 21 augustus 2019, met daarin een vraag over het oplossen van de klacht referent tot mijn stoel die omgewisseld zou worden en na al de ellende die we meegemaakt hebben wat zij hier mee doen? Dus wacht op antwoord!!!
    Dennis
    Heb gisteren, 30 Augustus 2019, een aangetekende brief op de post gedaan en hierin een kans gegeven op reactie. Zoniet, moeten wij andere paden gaan bewandelen via rechtshulp.
    Dennis
    Nog steeds geen definitieve oplossing. Heb Decor Wonen afgelopen maandag een mail gestuurd met daarin het verzoek om vandaag mijn stoel te komen vervangen, maar hier is helemaal niet meer op gereageerd. Wacht nog eventjes af, en dan schakelen wij rechtshulp in!
    Decor Wonen
    Geachte heer mevrouw A. Versluis,

Wij waren tot op heden niet actief op klachtenkompas.nl en hebben we jammer genoeg nooit van deze kanaal gebruik gemaakt. Ik ga er van uit dat uw melding via onze klantenservice al is afgehandeld of in behandeling is.
    Indien dit niet het geval is verzoek ik u om uw N.A.W. gegevens met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@decorwonen.nl. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor u opgepakt.

Lisa
    Decor Wonen

Dennis
Zoals al eerder vermeld in het gehele verhaal, is ook de oplossing gekomen na vele malen contact en bezoeken aan het filiaal in Capelle aan den IJssel. Na veel overleg, vele niet nagekomen afspraken is dan uit eindelijk een oplossing gekomen. Zoals anderen ook al over Decor Wonen schreven, het eindproduct is ver onder maats. Mijn captain stoelen, die na geleverd moesten worden, zitten voor geen meter. Maar wel de volle 250,00 euro's voor betaald. Al met al zal ik nooit meer in deze winkel stappen. En dit beveel ik ook de anderen aan!

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?