Opgelost door Decor Wonen: Verkeerde loungebank geleverd

content Opgelost
Riri#30

Zaterdag 20 oktober zou mijn woonkamermeubels worden geleverd. Bij levering blijkt dat de verkeerde bank is geleverd. Ik vind de communicatie zeer slecht, niet klantvriendelijk en servicegericht. Je communiceert met de klantenservice en geen mogelijkheid om doorverbonden te worden met de betreffende winkel in Amsterdam. Het voorstel was in 1e instantie dat als ik de bank zou houden ik een korting van € 145,00 zou krijgen. Zeer teleurgesteld in deze zaak.

Uiteraard verwacht ik een correcte en snelle levering en goede communicatie
Gisteren contact gehad met een kordate dame, die het goed heeft opgepakt. Het probleem is naar volle tevredenheid afgehandeld. Via klachtenkompas geen reactie van Decor Wonen ontvangen. Ik heb een mail naar de klantenservice van Decor Wonen verstuurd en reactie ontvangen. Niet echt een oplossing geboden waar ik blij van word. De bank is opnieuw besteld , wat inhoudt dat de levertijd van 4 weken of langer weer ingaat. Op mijn vraag over eventuele korting nóg geen reactie. Zoals bovenstaand aangegeven blijft de levertijd voor de bank vanaf 4 weken of langer, waar ik absoluut niet blij mee ben. Aangezien het bedrijf / leverancier in gebreke is gebleken door de verkeerde bank af te leveren, had ik als bedrijf er wat meer druk achter gezet. Ik krijg niet de indruk dat dat gebeurt. Vervolgens is mij een korting van € 60,00 geboden wat ik zelf magertjes vind. Mijn reactie daarop dat een korting van op z'n minst € 150,00 schappelijk zou zijn voor al het ongemak. Wacht nog op antwoord.

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?