Klacht Decor Wonen: waardeloos product

Klachtnummer
# 273021
Gebruiker
KLJ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 29 november 2016 kocht ik bij u een Eifel boxspring met matras en topper. Het betreft een Eifel boxspring . Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met deze brief vraag ik u om een oplossing voor het probleem. Wij zijn al vanaf februari bezig met de klachten. Wij krijgen steeds onjuiste informatie. Wij zijn nu klaar met alle beloftes. En met de slechte communicatie, wat er binnen uw bedrijf plaats vindt.

Het product functioneert niet goed. Poten zaten los, hoofdboard is al een keer om geruild. En weer onjuist product geleverd. Stof gaat rullen, aan de onderkant van de boxspring. Aan het hoofdboard laat het stof los, nietjes steken uit, en ga zo maar door. Ik heb de boxspring normaal gebruikt en ik ben van mening dat deze problemen nog niet hadden mogen ontstaan, gelet op de leeftijd en de aanschafprijs van dit product.

Volgens de wet heb ik recht op een deugdelijk product. Als het product een gebrek heeft, is de verkoper verplicht om het product kosteloos en binnen een redelijke termijn te repareren of te vervangen. De Autoriteit Consument en Markt houdt toezicht op deze regels.

De oplossing

Wat verwacht ik van u?

Zoals hierboven staat, zijn er twee opties om het probleem op te lossen:

1. Een nieuw product geven, met een andere stof.

2. of mijn gelden terug

Ik verzoek u vriendelijk om een oplossing binnen 2 weken

Biedt u geen oplossing?

Is kosteloos vervanging of terug storten van de gelden binnen 2 weken niet mogelijk, dan bent u in gebreken en heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik geef u het product dan terug. En ik verwacht mijn aankoopbedrag dan zo spoedig mogelijk terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Decor Wonen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen