Klacht Decor Wonen: Wacht al bijna jaar op vulling bank!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 591566
Gebruiker
OranjeKaki#966
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds juli 2021 word ik aan het lijntje gehouden! Ik heb een bank die helemaal is ingezakt en in juli heb ik decor wonen daarover gemaild. Ze gaven aan dat het door corona een half jaar kon duren voordat de vulling gelever kon worden (gelukkig kan die Corona niet meer misbruikt worden). In februari heb ik weer gemaild en krijg ik als reactie dat er nog steeds niks binnen is. Een aantal keer gebeld en steeds krijg ik een andere datum. Vandaag (11 april 2022) gebeld en nog steeds weten ze het niet. We zijn nu bijna een jaar verder en nog steeds geen vulling. Ik voel de bank al maanden en ik ben diep teleurgesteld in hun service.

Gewenste oplossing

Ik wil de vulling voor mijn bank die al bijna een jaar beloofd wordt!
Geboden oplossing
Hij is al een jaa rin behandeling, dat is geen oplossing!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Decor Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste I Boazzati,

    Wij betreuren dat u een nare ervaring heeft gehad met Decor Wonen.Uw dossier is al in behandeling bij onze collega's. Binnen korte tijd zult u hierover geïnformeerd worden.


    Met vriendelijke groet

    After Sales
    Decor Wonen
    Marketing

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Decor Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen