Klacht Decor Wonen: Wacht al bijna jaar op vulling bank!
Details
Klacht
Sinds juli 2021 word ik aan het lijntje gehouden! Ik heb een bank die helemaal is ingezakt en in juli heb ik decor wonen daarover gemaild. Ze gaven aan dat het door corona een half jaar kon duren voordat de vulling gelever kon worden (gelukkig kan die Corona niet meer misbruikt worden). In februari heb ik weer gemaild en krijg ik als reactie dat er nog steeds niks binnen is. Een aantal keer gebeld en steeds krijg ik een andere datum. Vandaag (11 april 2022) gebeld en nog steeds weten ze het niet. We zijn nu bijna een jaar verder en nog steeds geen vulling. Ik voel de bank al maanden en ik ben diep teleurgesteld in hun service.Gewenste oplossing
Ik wil de vulling voor mijn bank die al bijna een jaar beloofd wordt!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.