Klacht Decorette: Klacht onbehandeld gebleven

Lisa94

Begin van dit jaar, in maart , hebben mijn vriend en ik een afspraak thuis gemaakt met decorette om wensen te bespreken qua gordijnen. Door de betreffende medewerkster is er direct een globale meting uitgevoerd en heeft zij ons advies gegeven.
Onze wens was om 2 gordijnen te laten monteren bij de openslaande deuren, een inbetween en een overgordijn, het liefst beide met een zogenoemde wave-plooi. Met de door ons zelf gecreëerde koof was dit allemaal mogelijk.
Toen de eigenaresse later zelf is komen opmeten is dit nogmaals bevestigd, dit zou geen probleem zijn.
ijdens de montage van de 2e rails merkte de monteur op dat de maten afweken, waardoor hij de geboorde gaten moest dichtstoppen en opnieuw moest boren. Zelf zei de monteur dat de gordijnen op deze manier eigenlijk net niet zouden passen. De monteur heeft onze klacht opgeschreven op de bon, de firma zou ons na het weekend opbellen om deze te behandelen.
Dit is echter nooit gebeurd en na een kleine 3 weken heb ik zelf contact moeten leggen.
De monteur had zonder ons in te lichten foto's gemaakt van het product, hier heeft de eigenaresse op beoordeeld en heeft ons een fles wijn als troost gekregen. Daarmee is het probleem niet opgelost natuurlijk.
Vanuit het bedrijf wordt je niet gehoord en wordt je probleem absoluut niet erkend. De eigenaresse zei later "ik heb zelf de fout gemaakt, ik dacht dat het om 1 gordijn met een wave ging".
In het proces van tot een oplossing komen wordt er door de eigenaresse laat in de avond, vanaf haar mobiel een reactie op je mail gestuurd, vol spellingsfouten. Als je verteld dat jij je als consument niet gehoord voelt en vertelt verdere stappen te gaan ondernemen, wordt er onterecht gedreigd met een incassobureau waarvan jij de kosten zou moeten betalen, terwijl er nog geen betalingsherinnering met 14 dagen is verstuurd.
Ook wordt er geïnsinueerd dat jij als consument liegt over de uitspraken van de monteur, terwijl de eigenaresse niet heeft deelgenomen aan de conversatie bij ons thuis.

Na lang heen en weer tobben heb ik vragen gesteld over de door hun geboden oplossing, antwoord kreeg ik niet maar er zou wel een afspraak in worden gepland. we zijn nu 4 maanden verder en Jacoliem/ Decorette/ Sunreflex/ Bos Zonwering hebben geen contact meer met ons opgenomen.
Wij hebben om verdere incassokosten te voorkomen, onder protest een hoge rekening betaald.

Klacht behandelen

Wij vinden dat Decorette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Decorette?