Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: De Dierenwinkel van Nederland levert bestellingen niet

Klachtnummer
# 129081
Gebruiker
BvdBroek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een voucheractie van Actie van de Dag hebben wij drie bestellingen geplaatst bij De Dierenwinkel van Nederland. Deze bestellingen hebben wij geplaatst op 6 augustus maar onze spullen zijn nu, ruim een maand later, nog steeds niet geleverd. De Dierenwinkel gaf in eerste instantie steeds telefonisch aan dat de spullen er écht snel zouden zijn maar ondertussen hebben we nog steeds onze spullen niet en zijn ze ook niet meer te bereiken (noch telefonisch noch via e-mail). Actie van de Dag heeft ons het bedrag van de vouchers teruggestort (heel erg netjes!) maar ondertussen is het nog steeds wachten op de artikelen of het geld terug dat wij direct aan De Dierenwinkel hebben betaald.

De oplossing

Graag zou ik óf snel mijn artikelen geleverd willen zien óf ons geld teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen