Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: De dierenwinkel van Nederland stuurt niets op en is onbereikbaar

Klachtnummer
# 128311
Gebruiker
Marja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Actievandedag een tegoedbon gekocht voor dedierenwinkelvanNederland.
Bestelling gedaan en betaald via iDeal.
Volgens mijn account is het pakket op 25 augustus aangeboden bij PostNL (ook mijn geannuleerde en niet betaalde bestelling)
4 september twee keer gebeld. Ik sta in wachtrij en aantal wachtenden voor mij neemt af. Twee keer wordt exact na 15 minuten wordt de verbindig verbroken.
Op 6 september (op voorstel van Actievandedag) de bestelling online geannuleerd bij dedieenwinkelvannederland en bij actievandedag.
De kosten van de tegoedbon van actievandedag hoop ik zsm terug te ontvangen.
Op 7 september nog niets ontvangen.
Omdat ik via iDeal betaald heb (CreditCard was niet mogelijk) heb ik op 7 september weer telefonisch contact proberen te maken, om aan te geven dat bestelling geannuleerd is. Helaas weer na exact 15 minuten wordt de verbinding verbroken,

De oplossing

Terugstorten van 21,29 Euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties