Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: foutieve aflevering, geen geld retour
Details
Klacht
Goedemiddag,Op 10 juni hebben we bij de dierenwinkel van Nederland diverse pakketjes met decoratie (sierplanen, kwalletjes ed.) besteld. Op de foto's op de site waren het pakketjes van 3 tot soms 6 stuks. Echter, bij aflevering (wat al enige tijd duurde) bleken het geen pakketjes te zijn maar enkele stuks.
Toen we contact opnamen, zouden we worden teruggebeld. Dat gebeurde steeds niet. Toen we uiteindelijk contact hadden, kregen we smoesjes te horen. Het had te maken met pakketten die ze zo hadden afgenomen van de fabrikant. Vervolgens zouden we een retourformulier krijgen, maar na herhaaldelijk bellen en mailen kregen we dat niet. Er bleek nog geen retourformulier te bestaan.
We hebben de spullen retour op 25 juni retour gezonden met een bijgevoegde lijst en een bevestiging per mail, maar het geld blijft uit ondanks diverse emails en telefoontjes met diverse smoesjes.
Graag zouden we alsnog zsm ons geld retour krijgen.
Vriendelijke groet, Carla en Arjan Hagestein
Gewenste oplossing
Geld terug voor de retour gezonden spullenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.