Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: Geen levering van Aquatlantis aquarium

# 119446
Aswin

Op 3 juni heb ik een aquatlantis aquarium bij dedierenwinkelvannederland.nl onder order 201506-432 besteld.
Op 6 juni zou deze geleverd worden, is niet gebeurd.
Op 9 juni zou deze geleverd worden, is niet gebeurd.
Op 9 juni heb ik ze gebeld, er werd mij verzekerd dat de bestelling verzonden was.
Op 11 juni nog maals gebeld, er werd nu verteld dat het te groot was, maar in het magazijn klaar stond.
De week erna veranderde dat naar, het is onderweg vanaf de leverancier. Daarna moest het nog gemaakt worden.
Afgelopen vrijdag 10 juli kreeg ik te horen dat Aquatlantis niet meer levert aan deze webshop.
Maar er werd mij beloofd dat ik binnen 5 werkdagen mijn geld terug zou krijgen en ik zou een email over de voortgang krijgen. Tot heden 19 juli nog geen email of geld terug gekregen.
Als ik bel is blijkbaar de juiste persoon niet aanwezig, dus zou ik de dag erna terug gebeld worden. Helaas komen ze zelfs de belofte om even terug te bellen niet na.

Ik zou graag het bestelde Aquatlantis aquarium ontvangen.
Indien dit niet mogelijk is, zou ik graag vandaag mijn geld nog terug willen zien. (Inmiddels is het beloofde 5 dagen termijn al even verlopen.)

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?