Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: geen levering

Klachtnummer
# 122339
Gebruiker
A. Nijssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een maand nog niet geleverd, jullie reageren niet op klachten email en telefonisch krijg je steeds een anders smoesje te horen van gaat vanavond mee met DHL tot staat al bij DHL maar die hebben vertraging. Wil mijn geld terug + belkosten maar ook daar wordt niet op gereageerd, de deadline van gisteren is voorbij.

De oplossing

Geld terug 20,61 en geld bijkomende belkosten, inmiddels 4,50

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen