Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: Opgelicht ? door http://www.dedierenwinkelvannederland.nl

Danny

Nog steeds geen levering na meer dan anderhalve maand. Bestelling geplaatst op 13-07-2015. Geen berichten om je op de hoogte te houden. Per email contact zoeken reageren ze niet op. Telefonisch krijg je elke keer een ander smoesje te horen. Maar nog niks ontvangen. Vele malen gebeld. Vandaag 31 augustus sta je heel de tijd in de wacht en ben je aan de beurt wordt je verbroken. Het bedrijf is niet te vertrouwen. Allerslechte webwinkel die ik ooit mee heb gemaakt. Komende week niks wordt aangifte gedaan. Blijkbaar hebben meer mensen al problemen gehad hiermee. Deze winkel moet worden gesloten.

bestelling geleverd en vergoeding voor meer dan een 1,5 uur aan de telefoon hangen. Of het geld terug + vergoeding voor 1,5 uur aan telefoon.

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?