Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: Opgelicht door Dierenwinkel van Nederland

Klachtnummer
# 148373
Gebruiker
Mariel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorig jaar augustus (2015) een bestelling geplaatst. Deze werd geannuleerd en ik heb nooit mijn geld terug gekregen! Ze nemen hun telefoon niet op (gigantisch veel telefoon kosten gemaakt) en op mijn tientallen mails reageren ze niet!

De oplossing

Oplossing: geld terug storten en een welgemeende excuses lijkt mij wel op zijn plaats.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen