Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: uitblijven levering order

Klachtnummer
# 116457
Gebruiker
mirjam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 juni een bestelling van € 20,05 gedaan en tot op heden nog steeds geen pakket ontvangen.
De site geeft aan dat er een levertijd is van 1-2 dagen en is er iets niet op voorraad dan zou dit in de orderbevestiging vermeld moeten staan, wat er dus in mijn geval niet stond.
Het is nu 30 juni en nog steeds mijn bestelde en betaalde producten niet ontvangen.
Op 29 juni is er telefonisch kontakt geweest waar er door een medewerker werd verteld dat mijn bestelling 27 juni de deur uit was gegaan en ik het 29 of uiterlijk 30 juni kon ontvangen.Niet dus!
De track&trace code geeft al 2 dagen hetzelfde aan dat de zending aangemeld is maar nog niet ontvangen door Post.nl

De oplossing

Zsm mijn bestelling en anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?