Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: Wel betaald, geen levering

Klachtnummer
# 123195
Gebruiker
nova
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst op 3 augustus 2015, bevestiging ontvangen van Dierenwinkel Nederland met tevens een trackingscode van DHL. Code niet bekend bij DHL, gebeld met De Dierenwinkel, wat een organisatie zeg. Medewerker callcenter erg onbeschoft, vertelde dat wel de levering aan dhl heeft plaatsgevonden en dat nu de pallet zoek is, dhl zegt van niets te weten. Ik als klant ben nu de dupe. Hoe ga ik mijn levering krijgen.? Hier laat ik het zeker niet bij zitten FERRY, (medewerker telefoon) of leidinggevende, zoals hij mij vertelde.

De oplossing

Levering AUB

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?