Klacht DeDierenWinkelvanNederland.nl: wel betaald, niets gekregen

Klachtnummer
# 127370
Gebruiker
Mariel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 augustus j.l. heb ik een order geplaatst bij De Dierenwinkel van Nederland.
Tot op heden heb ik niets gekregen; wel toezeggingen en redenen waarom er nog niet geleverd was(een leverancier die niet had geleverd, de bezorgdienst) maar sinds een week zijn ze telefonisch onbereikbaar en op mijn mail waarin ik teruggave verzoek van mijn geld heb ik ook niets gehoord.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DeDierenWinkelvanNederland.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DeDierenWinkelvanNederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen