Klacht Deen Supermarkten: Bedorven voedsel!!

CelineS

Afgelopen dinsdag heb ik bij onze deen in het dorp carpaccio gekocht(02-07-'13), deze maak ik de volgende dag open voor mijn lunch. Alles was nog prima! Nu vandaag 2 dagen na de gekochte datum wil ik weer lunchen, pak de carpaccio op het eerste gezicht dacht ik al aan de kleur die behoorlijk bruin was te zien dat het niet goed zat. Toen ik rook , jakk! Om van over je nek te gaan! Zo bedorven als wat. De houdbaarheidsdatum was 17-07-2013. Dus dag carpaccio. Maar dit is niet de eerste keer dat wij etenswaren hebben gekocht die bedorven waren. Ook was dit het geval met bevroren producten, andere vleeswaren, een saus uit pot die zwaar beschimmeld was waar een hele rare damp vanaf kwam en de garnalen voor de garnalen cocktail met kerst. Maar met 3 deens in dit dorp heb je niet echt een andere keuze.

Ik hoef geen geld terug of wat dan ook. Ik wil gewoon dat deze supermarktketen hun excuses maakt aan al hun klanten wat ik ben echt niet de enigste die hier last van heeft.

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?