Klacht Deen Supermarkten: Ergernis om repeterende klachten bij diverse DEEN-filialen

Kwark+Smoothy

Waterijs gekocht. 2 pakken callipo's voor de prijs van 1. Had 6 pakken nodig. Moest er ook 6 afrekenen ipv 3. Met bon terug naar kassa. Kreeg geld terug. Het is nu woensdag en de actie loopt al vanaf zondag. Nog steeds niet in kassasysteem verwerkt. Per ongeluk of bewust? Ik loop hier heel vaak tegenaan. Reclames die heel snel niet meer voorradig zijn of waar je toch de niet-reclameprijs voor betaalt. of andere/duurdere merken die in het reclameschap liggen zodat je onbewust het duurdere artikel meeneemt. Door deze ervaringen doe ik zo weinig mogelijk mijn boodschappen bij DEEN. Alleen voor het hoognodige of vergeten boodschapje koop ik er wat en iedere keer de kassabon goed controleren. Grrr, ergernis

Voldoende voorraden, goed werkend kassasysteem, geen misleidende actiereclames in winket hangen.

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deen Supermarkten?