Klacht Deen Supermarkten: Ergernis om repeterende klachten bij diverse DEEN-filialen

Klachtnummer
# 457324
Gebruiker
Kwark+Smoothy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Waterijs gekocht. 2 pakken callipo's voor de prijs van 1. Had 6 pakken nodig. Moest er ook 6 afrekenen ipv 3. Met bon terug naar kassa. Kreeg geld terug. Het is nu woensdag en de actie loopt al vanaf zondag. Nog steeds niet in kassasysteem verwerkt. Per ongeluk of bewust? Ik loop hier heel vaak tegenaan. Reclames die heel snel niet meer voorradig zijn of waar je toch de niet-reclameprijs voor betaalt. of andere/duurdere merken die in het reclameschap liggen zodat je onbewust het duurdere artikel meeneemt. Door deze ervaringen doe ik zo weinig mogelijk mijn boodschappen bij DEEN. Alleen voor het hoognodige of vergeten boodschapje koop ik er wat en iedere keer de kassabon goed controleren. Grrr, ergernis

De oplossing

Voldoende voorraden, goed werkend kassasysteem, geen misleidende actiereclames in winket hangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deen Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen