Klacht Deen Supermarkten: Niet nakomen van gewekte verwachtingen

F. van den Heuvel

Na goede ervaring met inkopen bij Deen in 2019, voor een klein kamp, gingen we dit jaat, vanwege de Corona voor online bestellen. Vooraf beloofde de manager dat de online winkel dezelfde prijzen en dezelfde producten had als de fysieke winkel,

Bij de eerste bestelling van € 300,- ontbrak zo'n 10% van de producten. Was niet voorradig, maar dat hadden ze best al veel eerder kunnen melden, dan dat wij het uit moesten vinden bij het uitpakken van de boodschappen.
Een van de redenen om boodschappen te doen bij Deen waren de glutenvrije vleesvervangers. Contactpersoon beloofde dat deze nog steeds een belangrijk deel van het assortiment vormen. Echter bleek bij nadere beschouwing dat er bij geen enkele vleesvervanger zonder gluten meer in hun schappen ligt.

Daarnaast ontbreekt er veel in de webwinkel, is het lastig om de juiste producten te selecteren (ivm diverse allergieën), steeds weer doorklikken, geen vergelijkingsmogelijkheden en veel te beknopte info over de ingrediënten.

Voor restitutie van het teveel betaalde bedrag, voor de niet geleverde producten, staat 5 werkdagen, maar het geld komt van een andere rekening, dus moet je maar gokken dat het van Deen is.

En toen ik belde voor overleg met de contactpersoon was deze op vakantie gegaan, zonder dat even vooraf te vermelden, en zonder een warme overdracht.

Tsja, ik weet niet of ik Deen nog een tweede kans kan geven. Ik woon zelf niet in het leveringsgebied, maar heb slechts 10 dagen per jaar behoefte aan een correcte levering. Nu heel veel extra werk en ergernis gehad.

Ik hoop dat Deen hier iets van leert en dat ze hun webwinkel onderhanden nemen en eens goed nadenken over het belang van persoonlijk contact, ook bij een webwinkel.

Ik organiseer al 30 jaar kampen. Voordat de supermarkten webwinkels hadden. had je gewoon contact met de lokale supermarkt, waar ze nog gewoon hun best voor je deden.

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deen Supermarkten?