Klacht Deen Supermarkten: onbeschoft behandeld sollicitatie Deen almere stad

ik WAS klant

Deen plaatst vacatures waar mijn zoon op reageert. 1e keer ...geen enkele reactie dus er wordt naar gevraagd door mijn zoon. Aan de andere kant van de lijn worden niet gemeende excuses aangeboden en een afwijzing.
In februari 2020 weer een vacature, weer solliciteert mijn zoon en ….weer geen enkele reactie. Weer gebeld naar deen om te vragen wat dit voor onzin is en weer een excuusverhaal wat geen stand houdt. Die meneer kon niet snel genoeg de telefoon neerleggen.

Onbeschofte behandeling naar sillocitanten toe, ook een 13 jarige mag met respect behandeld worden, helemaal als ze willen werken voor het geld en niet op straat willen hangen met messen op zak.

goed voorbeeld naar jongeren toe van Deen, weet je tenminste wat je te wachten staat in je leven.

normaal?!!! Toon wat respect, negeer mensen niet omdat ze pas 13 zijn! Doe normaal en geeft een fatsoenlijke reactie. Ik wil dat er gemeende excuses naar mijn zoon toe worden gemaakt!
Plaats geen advertenties als er helemaal geen vacatures bestaan.

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deen Supermarkten?