Klacht Deen Supermarkten: onbeschoft

Merels

ziek geworden van de zure vanille kwark van Campina ik meld dit aan DEEN , komt u maar langs met de kwark ik na 24 uur overgeven en zware diarree pakt alle energie bij elkaar om met de kwark naar deen te gaan aangekomen vraag ik bij de bloemen balie om de chef, chef vraagt om de datum die heb ik niet meer chef dringt aan en zeg tegen hem dan moet ik in de ondergrondse container geloof mij op mijn woord het is al weken aan de gang en deze is de ergste van allemaal heb overgegeven en zware diarree er van en wil graag dat dit allemaal word opgelost zo dat ik weer naar huis kan uiteindelijk is de kwark vergoed maar be zo uit gekafferd door de medewerker van de bloemen balie KITTY heet zij die bemoeide zich er in eens mee ik verbaasd dat zij mij aan viel dat ik maar een paracetamol in moest nemen ik zeg nog zij zegt dan neem je er 2 ik zeg nee ga naar huis neem een glas thee en cola!!!!! en het werd behoorlijk hardop gezegd want de mensen in de winkel keken om naar mij hoe vernederend is dit ! ik ben ne terwijl ik mijn klacht hier wil melde door Campina opgebeld om te kijken of ik mij al weer wat beter voel en dat ik gisteren kreeg te horen dat de kwark idd. door de warme was de smaak van de kwark veranderd en zuurder dan normaal maar kreeg een excuus van campina en een mooi boeket bloemen en maandag beld zij mij weer om te kijken of ik al opgeknapt ben ( ik heb bijna gekropen over de vloer om bij het toilet te komen) ik wil dat deen hier goed over aangepakt word

daar mee mogen jullie komen

Bijlagen

Wij vinden dat Deen Supermarkten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?